SportsPluss / Sporta nodarbības

Sporta nodarbības icon

Nodarbību apraksts

Sporta nodarbības main image

Gribi dzīvot saskaņā ar savu ķermeni – vingro!

Ja gribi justies labi, izskatīties lieliski, būt allaž labā noskaņojumā un dzīvot saskaņā ar savu ķermeni, par to ir jārūpējas. Fiziskās nodarbības un dažādas relaksējošas procedūras īpaši svarīgas ir sievietēm pēc 30 gadu vecuma, jo dabas dotās rezerves izsīkst. Enerģiju tērējam darbam, mājām, sabiedriskiem pasākumiem, domājam par citiem, aizmirstot par sevi. Tā nedrīkst! Sevi ir jāmīl! Tāpēc saplāno savu nedēļu tā, lai tajā atrastos vieta arī fiziskajām aktivitātēm. Tas nekas, ja skolas gadi jau sen aiz muguras, un arī tad Tev bija atbrīvojums no fizkultūras. Šeit atzīmi vai citu vērtējumu neliks. Vienīgais vērtētājs būsi Tu pats.

Ja sporta nodarbības un relaksācijas procedūras kļūs par Tavu dzīves veidu:

- sev patiksi labāk un kļūsi pašapzinīgāks,
- Tavas ķermeņa formas kļūs pievilcīgākas,
- būs vieglāk kontrolēt savu ķermeņa svaru,
- palēnināsies novecošanas process,
- kļūsi enerģiskāks,
- Tavs miegs kļūs mierīgāks,
- spēsi labāk tikt galā ar darba un personiskajām problēmām,
- Tava dzīve kļūs interesantāka un daudzveidīgāka.

Izvēlies pareizo slodzi!

Nodarbību veids jāizvēlas atbilstoši Tavai veselībai, fiziskajai sagatavotībai un temperamentam.

Lai panāktu vēlamo rezultātu, jāsāk no pašiem pamatiem. Vispirms jāapgūst vingrinājumi, ko piedāvā zemākas intensitātes nodarbības, un tad, ja slodze šķiet par zemu, to var pakāpeniski palielināt.

Lai uzturētu fizisko formu, nostiprinātu veselību – neiedzīvotos osteohondrozē, galvassāpēs un citās ar veselību saistītās problēmās, ieteicams trenēties pa stundai 2-3 reizes nedēļā.

Lai uzlabotu veselības stāvokli, normalizētu ķermeņa svaru, veicinātu vielmaiņas procesus, paaugstinātu darba spējas, nodarbības vajadzētu apmeklēt 3-4 reizes nedēļā.

Zumba®

Ir Latīņamerikas iedvesmota deju fitnesa nodarbība. Tas ir daudz neparastāks treniņš, kas visu procesu padara aizraujošāku un izklaidējošāku. Latino ritmi un cita pasaules mūzika liek kājām pašām kustēties.
Tas ir līdzeklis pret stresu un nogurumu. Deja ļauj aizmirst savas rūpes un raizes.
Tas ir kardio treniņš. Deju kustības nostiprina visu ķermeņa muskulatūru, ieskaitot pašu svarīgāko muskuli - sirdi.
Zumbas laikā ir augsts enerģijas patēriņa līmenis. Vienā nodarbībā var sadedzināt līdz pat 700 kalorijām. Tas gan atkarīgs no individuālās fiziskās sagatavotības un kustību intensitātes.

Šīs nodarbības paredzētas ikvienam, gan dejotājam, gan nedejotājam.

FIT YOGA

Yogas vingrojumu kopums, kurš adaptēts fitnesa nodarbībai; dažādiem sagatavotības līmeņiem.

FAT BURNER

Aerobikas nodarbība, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze, vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu, vispārēju organisma stiprināšanu un locītavu kustīguma trenēšanu - dažādiem sagatavotības līmeņiem

LADY'S FITNESS

Vidējas intensitātes harmoniska nodarbība, kura domāta tieši sievietes organismam - sirds asinsvadu stiprināšanai, muskulatūras tonizēšanai un saišu stiepšnai, problemātisko zonu stiprināšanai, tiek pielietoti pilates un kalanētikas vingrojumi.

PILATES

Stingri izstrādāta vingrošanas sistēma, kura balstās uz ķermeņa "centra spēku", veicina sabalansētu un simetrisku muskulatūras attīstību - bez iepriekšējas sagatavotības.

BALLET

Klasiskais balets ir dejas mākslas veids, kas pamatā jebkurām citām kustībām un dejošanas veidiem. Nodarbības notiek pēc profesionālās skolas pamatiem, un tie ir - izkopt sevi, pilnveidot koordināciju, stāju, muzikalitāti un dejiskumu, kā arī nostiprināt muskuļu grupas un attīstīt fizisko formu.

PAUKOŠANA

Paukošanas nodarbība 1 – bērniem; 2 – jauniešiem; 3 pieaugušajiem. Tā ir divcīņa ar floreti un špagu, izmantojot elektroaparatūru, attīsta reakciju, koordināciju, ātrumu un uzmanību

FUNCTIONAL TRAINING


Vidējas intensitātes funkcionālais treniņš, kas domāts lielo muskuļu grupu izturībai un attīstībai. Spēka treniņš vēdera preses, muguras un kāju nostiprināšanai - tiek izmantoti espanderi, bumbas un hanteles.

BODY BALLET

Nodarbība ir vingrinājumu sistēma parterī (uz grīdas), klasiskās mūzikas pavadījumā. Paredzēta, lai izkoptu un attīstītu nepieciešamo muskulatūru baleta dejotājiem. Tiek stiprināta ķermeņa korsete, kājas, vēdera un muguras muskulatūra, attistīta pēdu stiepjamība, izvērstība, ķermeņa lokanība, muskuļu elastība.

VESELA MUGURA

Vidējas intensitātes spēka treniņš, kura mērķis ir nostiprināt un attīstīt ķermeņa dziļo muskulatūru un korseti. Nodarbība piemērota ikvienam sagatavotības līmenim. Treniņa pamatā ir vingrinājumi ar savu svaru un vingrinājumi, izmantojot dažādu fitnesa inventāru. Katram klientam slodze tiek piemērota atbilstoši fiziskām spējām, līdz ar to treniņš piemērots gan iesācējiem, gan trenētiem cilvēkiem.

FLOW YOGA

Flow yoga ir plūstoša pārejā no vienas pozas (asanas) uz otru, sinhronizējot tās ar ieelpu un izelpu. Šīs darbības sniedz ķermenim vienmērīgu un intensīvu slodzi; sinhronizācija ar elpošanu ļauj veidot dabisku kustību ritmu, kas kopā veido skaisto harmonijas sajūtu. Praktizējot FLOW YOGA, mēs pilnveidojam un uzlabojam mūsu organismu: Prakses laikā muskuļi un locītavas uzsilst, paātrinās asinsrite un sākas svīšanas process, kas palīdz no organisma izvadīt toksīnus, stiprina imunitāti un uzlabo metabolismu. Kad locītavas ir labi iesildītas, tad ķermenis ir lokans un elastīgs un mēs varam pilveidot asanas labāk un skaistāk. FLOW YOGA ir domāta visiem sagatavotības līmeņiem. Iesācējiem, kuri vēlas kļūt slaidāki, tā īpaši patiks, jo sniegs ātrākus rezultātus.

STRONG & FIT

Treniņš ietver nelielu kustību horeogrāfiju, kur ir kardio slodze un pamatā ir spēka vingrojumu kompleksi muskuļu nostiprināšanai - vēdera presei, mugurai, kājām un rokām. Nodarbībā tiek izmantotas hanteles, nūjas vai citi palīgrīki. Intensitāte - vidēja.

30 + 30

30 min. kardio treniņš sirds - asinsvadu un elpošanas sistēmu treniņš un 30 min. speciāli spēka vingrojumi ķermeņa korsetes stiprināšanai kājas, vēdera un muguras muskulatūra. Vidējas intensitātes treniņš, visiem sagatavotības līmeņiem. Tiek izmantots dažāds inventārs.

STRECHING

BODY TONING @ PRESS

Vidējas intensitātes treniņš ķermeņa tonizēšanai. Vingronājumi - roku, kāju, sēžas, vēdera preses un muguras muskuļu nostiprināšanai. Darbs gan ar pašu ķermeņa svaru, gan ar papildus inventāru. Šis treniņš ne tikai attīsta izturību un spēku, bet arī palīdz samazināt ķermeņa svaru.

BODY SHAPE

Vidējas un augstas intensitātes treniņš, kura
pamatā ir spēka nodarbība ķermeņa formas veidošanai. Tiek
attīstīta spēka izturība, dedzinātas kalorijas un veidojas muskuļu
reljefs. Nodarbībās var izmantot papildus apgrūtinājumus –
hanteles, stieņus, gumijas utt. Īpaša uzmanība tiek vērsta uz
ķermeņa problemātiskajām zonām.

TABATA

Zinātniski un eksperimentāli pamatots augstas intensitātes treniņš. Treniņa pamats sastāv no 4 minūšu cikla, ietverot 8 intervālus - 20 sekundes intensīvā daļa, 10 sekundes pauze. Tabata ir viens no visefektīvākiem intervāla treniņiem, kas ir atzīts visā pasaulē. Tabata treniņš ir teicams treniņš sirds - asinsvadu un elpošanas sistēmai,efektīvs visa ķermeņa muskuļu trenēšanai, tabatas treniņš paātrina zemādas tauku dedzināšanu, kā arī metabolīsmu un vielmaiņu. Treniņa laikā ne tikai tievējam, bet kļūstam izturīgāki, ātrāki un koordinētāki! Nodarbība nav piemērota iesācējiem!

FAT BURNER + PRESS

Vispusīga fitnesa nodarbība ar proporcionāli sadalītu aerobo un spēka slodzi. Nodarbības pirmajā daļā tiek pielietota aerobā slodze tauku dedzināšanai, sirds-asinsvadu un elpošanas sistēmu darbības uzlabošanai, koordinācijas attīstīšanai, bet nodarbības otrajā daļā iekļauti spēka vingrojumu kompleksi sēžas, kāju un vēdera muskuļu nostiprināšanai.
Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem. Nodarbībā ilgstoši tiek uzturēta vienmērīga fiziskā slodze, kas palīdz dedzināt liekos kilogramus.

Rosen Method Movement - īpaši iesakam senioriem

Rouzenas metodes kustības (Rosen method movement) ir lēna un mierīga vingrošana mūzikas pavadībā. Rouzenas metodes kustības ir maldinoši vienkāršas, tai pat laikā to iedarbība uz ķermeni ir dziļa. Kustības mērķtiecīgi sakartotas secībā, lai aptvertu visas locītavas un galvenos muskuļus. Meriona Rouzena, kura izstrādājusi šo metodi, sacija „Šīs kustības nav tikai ortopēdiskas vai tikai radošas. Katra kustība ir paredzēta lai izkustinātu noteiktu ķermeņa daļu un iegūtu terapeitisku efektu."

Sporta nodarbības

Uzzini pirmais!

Seko mums

loader